Teamleider Finance & Control

Voor 28 tot 36 uur in de week | In eerste instantie voor de duur van een jaar

Ben jij een financiële professional die graag het overzicht bewaakt én de diepte ingaat? Krijg jij energie van het stroomlijnen van processen en het aansturen van een team? Dan is dit dé uitdaging voor jou!

Functie  vol afwisseling
Als Teamleider Finance & Control geef je leiding aan een team van financiële professionals en ben je een belangrijke schakel in de financiële informatievoorziening. Je optimaliseert werkprocessen, analyseert financiële data en vertaalt deze naar heldere adviezen voor de organisatie. Met jouw scherpe en oplossingsgerichte aanpak draag je bij aan de verdere professionalisering van onze financiële adminstratie.

“Werk met cijfers, maak impact! Bij Welzijnskwartier zet je jouw financiële expertise in voor een sterke, sociale gemeenschap."

- Ludde Hospers, Manager Finance & Control, jouw aanstaande leidinggevende

Waarom jij hier wilt werken

  • Je werkt in een hecht en professioneel team van vier financiële administrateurs, een salarisadministrateur en een functioneel applicatiebeheerder. Jij stuurt dit team aan en legt verantwoording af aan de Manager Finance & Control.
  • Je speelt een sleutelrol in het opstellen en analyseren van financiële rapportages en ondersteunt bij het opstellen van begrotingen en prognoses.
  • Je bewaakt en verbetert financiële werkprocessen en administratieve richtlijnen, waarbij je de kwaliteit scherp in de gaten houdt en zorgt voor naleving.
  • Samen met je collega’s zorg je voor een zorgvuldige totstandkoming van de jaarrekening en draag je bij aan de planning- en control cyclus.
  • Je stelt zelfstandig kwartaalrapportages op en zorgt voor duidelijke financiële inzichten.
  • Je houdt grip op subsidiegelden binnen ruim 50 projecten en signaleert financiële kansen en risico’s.
  • Ook extern vertegenwoordig jij Welzijnskwartier in gesprekken met onze geldverstrekkers.
  • Dit is een nieuw te vormen functie in een organisatie die volop in beweging is. Dat betekent: regie pakken en zelf de lijnen uitzetten binnen de kaders van je rol.

Vink je even mee?
In deze rol neem jij de leiding over een gedreven team en weet je hen te inspireren met jouw visie en expertise. Je hebt een scherp oog voor financiële vraagstukken en weet deze niet alleen op te lossen, maar ook helder te vertalen naar collega’s zonder financiële achtergrond. Daarnaast durf je kritisch te zijn naar onze geldverstrekkers. Met jouw hbo-diploma in een financiële of vergelijkbare richting en 2 à 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, breng je de nodige kennis en ervaring mee.

Jij voelt je als een vis in het water in een dynamische werkomgeving en behoudt altijd het overzicht, zelfs wanneer complexe geldstromen samenkomen. Slimme analyses en rapportages vormen de kern van jouw expertise, jij weet precies hoe je Excel inzet om waardevolle inzichten te creëren. Daarnaast zie je kansen voor verbetering en innovatie binnen finance en draag je, waar mogelijk, ook bij aan vernieuwing in bredere organisatieprocessen. Proactief, strategisch en stressbestendig, dat ben jij in een notendop.

Dit vind je ook top

  • We bieden een prettige en open werksfeer, waarin transparantie en samenwerking centraal staan. We waarderen humor op de werkvloer en zorgen voor een goede balans tussen zelfstandig werken en teamwork.
  • Een aanstelling voor 28 tot 36 uur per week, in eerste instantie voor 12 maanden.
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Sociaal Werk, schaal 9 of 10 van €3.592,- tot €6.107,- bruto per maand op basis van 36 uur. Inschaling vindt plaats op basis van relevante werkervaring en opleidingsniveau
  • Met het individueel keuzebudget, bestaande uit 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering, bepaal jij zelf hoe en wanneer je dit inzet!
  • Samen leren in een lerende organisatie, waar je elke maand budget voor opbouwt

Interesse? Laten we praten!

Wil je eerst nog wat extra informatie? Bel of app dan met Ludde Hospers, Manager Finance & Contol, voor meer informatie (06-19 39 46 11). Meteen solliciteren? Mail je CV of LinkedIn profiel en eventueel je motivatie zo snel mogelijk naar HR@welzijnskwartier.nl o.v.v. Teammanager Finance & Control.

Nog even dit
We hanteren een proces bestaande uit twee gespreksrondes, gevolgd door een derde ronde gericht op arbeidsvoorwaarden. Voor indiensttreding controleren we referenties en vragen we een Verklaring Omtrent het Gedrag op. Zodra we een geschikte kandidaat vinden, sluiten we de vacature. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang. 

Solliciteer voor deze functie

En wie zijn wij?

Iedereen doet ertoe, hoort erbij, ontmoet en is zinvol bezig. Wij ondersteunen al die mensen voor wie dat niet vanzelfsprekend is. Welzijnskwartier brengt mensen letterlijk en figuurlijk in beweging. Dat doen we samen met inwoners, scholen, politie, zorgorganisaties, verenigingen en bedrijven. In Katwijk, Noordwijk, Lisse, Teylingen en Hillegom.

Bij Welzijnskwartier werk je in de grootste en bekendste sociaal werk organisatie in de Duin- en Bollenstreek. We zijn trots op het kwaliteitskeurmerk Sterk Sociaal Werk. Je hebt te maken met zo’n 120 collega’s en ruim 400 vrijwilligers. 

Je bent onderdeel van een gepassioneerd team. Daarin werk je samen met andere toppers. Iedereen heeft weer zijn/haar eigen expertise. In onze vakgroepen bouw je mee aan overkoepelende projecten, mooie innovaties en een inclusieve samenleving.

​​​​​​​Lees ook onze dromen in het Strategisch Beleidsplan

Accepteer marketing-cookies om deze video te bekijken.

Privacy
Welzijnskwartier hecht veel waarde aan jouw privacy. Wij volgen dan ook alle wet- en regelgeving. Jouw persoonlijke gegevens behandelen we vertrouwelijk en alleen voor deze sollicitatieprocedure. Met jouw sollicitatie ga je akkoord met onze
Privacyverklaring.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.